måndag 17 augusti 2009

Ligga-kvar-i-sängen morgon :)

Först ut med hundarna vid 8 och sen hem och fixade lite kaffe.
På med TVn o av med kläderna, i pyjamasen o ner i sängen...
Kaffe på sängen o morron TV. Längtar verkligen tills "Voice morgon" börjar sända igen,
det förgyller verkligen morgonen och lite av den fortsatta dagen :)
Jag fick förstås lite sällskap av mina älsklingshundar också.

* * *

11.00 började larmet pipa, kom-i-håget för att jag inte skulle tappa bort läkartiden för junior. Han skulle ju upp o kolla hur örat ser ut...Han är hos sin kusin så det var dom som hämtade mig så vi kunde åka dit. Men när vi kom dit så var det jordens väntetid så rekomendationerna vart att söka vår husläkare ist eftersom han måste ta emot inom 2 dgr, sagt o gjort så försökte jag de men skulle återkomma imorron. Sonen har ätit antibiotika i fem dagar då + använt örondroppar, så vi får se hur det ser ut. Han är mest orolig för fotbollen, att inte kunna vara med o spela...*trist*
SÅ, junior åkte med tillbaka till kusinen på landet för fortsatta trevligheter:)
Igår hade dom varit på skyttebanan, han hade visst gjort bra ifrån sig :) även om det kallas "Förstagångstur".
Idag hade dom startat dagen med att åka med hästar till djursjukhuset i Hudiksvall.
Imorgon skulle dom visst göra nåt "hemligt"....
Det var värst vad dom var väldigt hemliga, inget fick jag veta. Så jag sa bara att jag hoppas att dom inte gör nå helt galet, man vet aldrig med dom där ;)
* * *

Började dammsuga och var nästan klar, då går den sönder i slangen igen...
I andra änden den här gången *grr*
Tror verkligen att jag behöver köpa en ny sån också... Roligare kan man ju ha!
* * *
Kom ihåg min lilla matlista som ska fyllas i också, den ser rätt ok ut nu sen åtminstone 3 dgr tillbaka :) Så nu ska jag ta nåt mer o äta, medans jag lagar färdigt mina jeans :)

Ha en skön dag,
Miss U Kristian <3

Inga kommentarer: