lördag 21 mars 2009

Trist!

Ja, de är de...
Eller lite ensamt kan man väl säja.
Fast det är väl jag själv som valt de!
Jag har inte nån riktig lust att umgås just nu...

Jag har nyss läst en bok,
"När ingen annan ser", skriven av Duncan Fairhurst.
En mycket bra bok, otäck och ryslig!

***********
Imorron ska jag iallafall börja med min "Affirmations-tavla",
man kan kalla den för målbildstavla också, syftet är iaf detsamma.
Jag har samlat på mig lite bilder, texter och ord så nu ska här puzzlas ihop,
enbart på magkänsla :)

Det finns en till sak jag ska börja med imorgon också,
i en liten arbetsgrupp som jag satt i på kursen så bestämde vi att vi skulle ha som mål att meditera en gång varje dag fram tills nästa träff.
Det har "försvunnit" ur min hjärna denna vecka *suck*
Jag måste lära mig strukturera upp min vardag, det är ju inge svårt bara man gör det man vill och prioriterar för Min egen skull!!!

***********

Nu ska jag iaf mysa ner mig i soffan o kolla på Wallander,
i min ensamhet. Junior har pappahelg...

Inga kommentarer: