tisdag 3 mars 2009

God Morgon!

Jag glömde ju att ställa om min klocka igår igen, det är ju Sportlov, men har ju inte mitt barn hemma denna vecka...Mindre kul!
Så den ringde kl 6.45, as usually :)

Då var det lika bra att väcka hundarna o ta en promenad.
Sen hem, fixa en liten latté o sitta i sängen kollandes på "The Voice" på kanal5.
Det är ett sånt skönt morronprogram *Love it*

*********

Jag o min granne satt o fikade här hemma igår.

Hon berättade att hon vart inne på You Tube för att leta en låt med Enya.
Mitt i allt letande så hittade hon låten,
men den var som en bakgrundslåt till en hemmagjord "berättelse" som visades på skärmen.
Den handlade om en flicka, "Felicia", som 14 år gammal tog sitt liv.

När grannen gått så var jag själv in där o kollade...
Vilken vansinnigt tragisk historia, men tragisk är ju inte rätt ord...
Läs gärna själva och bilda er en egen uppfattning.

http://www.feliciasliv.se/

Inga kommentarer: