fredag 6 mars 2009

Trist...

Jag känner mig sjuk i kroppen fortfarande, till o från.
Det liksom "åker" omkring,
ena stunden känns det helt ok för att i nästa stund må riktigt dåligt...
Nå influensa aktigt säger dom som förstår-sig-på.
Men det får gärna vara stopp snart, det har ju hållit på i några veckor.

Jag har iaf hunnit med att promenera hundarna och käkat frukost,
dessutom har jag hunnit boka tågbiljetter tills jag ska på kurs nästa helg igen.
Det måste göras en vecka innan eftersom det inte är jag själv som betalar kalaset :)

Jag har blivit bjuden på fest i helgen också, till lördagen, men jag vill inte...
Junior kommer hem och då vill jag tillbringa tiden med honom, så länge han vill göra de så väljer jag det också!
Jag har även blivit tillfrågad om en öl-kväll i kväll...
Många aspekter, men jag varken vill el orkar inte!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan igen!

Inga kommentarer: