söndag 22 mars 2009

Snart dags för Beck!

Men morgonen hade ju kunnat vara roligare förstås!
Låg o halvsov från tidig morgon, kunde inte somna om på Riktigt igen *suck*

Så till slut gav jag upp, jag hastade mig väl ur sängen sådär vid 06.30.
Då drog jag igång o kastade ut sängkläderna på en stol,
(surade för att jag inte har hunnit köpa nån sån där ställning som man kan hänga på)
och hundarnas sov-igloo'n o deras filtar, plockade ihop lite tvätt o tog till o med en sväng genom juniors rum också *snäller mamma* :)
Sen fram med dammvippan o swischade fram som en häxa i påsktider...
Efter detta så var de dags för snabeldraken, som faster svor över sist...den låter så vansinnigt högt så de susar i huvet i flera dagar efteråt, den sög så jäkla dåligt o jag svor över det billiga odjuret...Men jag kom på att man kanske kunde byta påse...o DÅ upptäckte jag nåt litet filteraktigt också...som mest såg ut som en ulltröja *rodnar*
Jag gjorde rent filtret o himmel o pannkaka vad den sög sen, munnstycket fastnade på golvet...vilket tryck *skrattar*
Så visst, lite roligt har jag ju haft...
Avslutningsvis så våttorkade jag golvet också, dessutom så kastade jag en massa sopor och satte upp en ny tvättid!

Men gud vilken aktiv dag,
så kan de gå...
Nu väntar jag bara på att Beck ska börja...Å de verkar de ha gjort...

HastaLavista :)

1 kommentar:

mini sa...

vad duktig du är!!!
Det där med dammsugare som inte funkar känner jag igen...
Man svär o blir halvt galen på dammsugaren som inte funkar tills man upptäcker att det är antingen propp i slangen eller full dammsugspåse....
Kul att vi fått kontakt igen!
Må så gott Kram kram "mini"