lördag 26 juni 2010

Midsommardagen!

Sitter och funderar...!

Känner mig lite ledsen över att saker o ting verkar bli mer annorlunda än jag tänkte/trodde...
Men, jag kan bara styra mig själv, andra får vara sin egen styrman!

Det blir svårt att skriva om sig själv och utelämna partnern till fullo, men jag kan ju "avslöja" att vi firade midsommarafton på varsitt håll...Det kanske säger en hel del, eller Inte!!!

Vi hade gårdsfirande på bostadsområdet. Faster var här också, god mat intogs och till o med så jag drack lite cider också. Vi gjorde som vi brukar, vi delade på tre st av olika sort...sådär så man får testa en massa olika sorter, så det finns ju några kvar också till en annan gång =)

* * * * * * * * * * * * * *
Idag blir det väl hundpromenader, en tripp till fader o kvinnan i hans liv--->Stugan alltså =)

Hasta L V...
:)

Inga kommentarer: