söndag 6 juni 2010

*hmmmar*

FREDAG!

Justja, livet är som det är!!!

Känner stor ledsamhet för min dotter.
Hon o hennes kärlek skaffade en gemensam lägenhet.
Dom har valt tapeter, golv o köksluckor och hela rusten vart klar igår...
Precis mitt i allt när dom börjar ställa alla möbler tillrätta, så talar han om för henne att han vill att det ska vara slut!!!
Hon bröt ihop totalt, ringde o grät o mådde jättedåligt.
Han hade sagt att hon fick bo kvar tills hon fann nåt eget, gärna snart såklart!!!
HAN bestämde att det är han som ska bo kvar!!!

I ihopflyttningen för 5 dagar sen, så kastade dom allt som var hennes som dom fick dubletter av. För att hans var nyare... Hennes 180 resårbotten i sängen skulle köpas ny o vara i gästrummet, köksbordet gavs bort o stolarna kastades på tippen, datorn såväl som micron kastades bort...Ja en massa kastades, i stort sett hela hennes bohag utom kläderna o lite nyare porslin.

Hon mådde så jäkla dåligt att hon fick bröstsmärtor, o hon är bara nyss fyllda 22. Hon har haft ångest problematik tidigare som varit borta, som hon själv trodde kom tillbaka just i den här situationen...Hon ringde sjukhuset o dom vill att hon skulle komma på en gång. Så det gjorde hon, varav dom tydligen fann nåt annat.
Dom sa till henne att ringa mammografin direkt på måndag morgon, pga den knöl som läkaren kände i ena bröstet!!!!!
Nu är hon ju än mer orolig och mår sämre, varför kunde dom inte kolla de där på en gång???

*sucka*

Naturligtvis har jag försökt peppa min dotter. Stilla hennes oro inför måndagen...
Talat om att jag finns o lyssnar.
Jag tycker detta är jättetrist, killen verkade verkligen vara en Riktigt bra manlig person. Omtänksam, ödmjuk o snäll på alla vis... Men Nu känns det som om han toklurat henne, hon har flyttat 8 mil...till ingenting!!!!

Jag tror på att Allt har en Mening,
det vet ju Ni som känner mig

************
Idag är en solig och vacker dag, Igen...
Så passa på o NJUT =)

Kram hela dan,
den som vill
o ni andra ger F-N i ;)

Inga kommentarer: