torsdag 24 juni 2010

Äter vindruvor!!!

Ja, vad gör man annars mitt i natten när man inte kan sova!
:)

Sitter i min ensamhet :/
Har tråkigt, kan inte sova...Vaknade iof nyss, de är nåt som "spökar" i tankarna verkar det som!
Funderar och tänker, fram o tillbaka...
Flytt eller inte, nu eller sen, jobb här eller där, fortsatt utbildning o jobb, företagande nu eller sen...JA jisses hur tankarna går!

Ja, en utbildningsvecka blir det iaf.
Sen blir det en återträff i september med första kursgruppen, hoppas att dom flesta kommer iaf :) Det finns verkligen några som jag saknar!
Jag ska bannemig höra av mig, åtminstone till .... =)
* * * * * * * * * * *
Så, nu är det strax dags för årets midsommarfirande!
Faster kommer hit och firar i år, kanske min äldsta av dom yngsta syskonen också kommer...
Vi har lite firande här på bostadsområdet, för dom som kanske inte tar sig iväg för att göra nå annat. Själv orkar jag inte parta så värst mycket, man kan ju ha kul ändå o dessutom så äter jag penicillin. Det lir väl till o äta lite god mat o jäsa på =) Hoppas vädret blir bra iaf!

Firar utan min partner, han ska umgås med några grabbar...
Här kommer jag inte att skriva nåt om honom, vill inte vara för privat, that's it!!!
Håller mig till att skriva om Mig och annat i mitt liv.

* * * * * * * * * * *
Nä, nu är "Mordkommisionen" slut, bara o försöka sova igen då...
Sover så hackigt!

NattiNatt
Sov Gott
o Dröm Sött
Hasta L V

1 kommentar:

Anonym sa...

Smyger in och önskar glad midsommar.. Och önskar verkligen den blir bland dom bästa.. :D

Kramar hårt som bara den.. Dom kramarna är du verkligen värd! :D