måndag 28 juni 2010

Måndag o Ny vecka!

Befinner mig hos faster i Falun, så skönt och avkopplande.

Hemma har dom väl börjat riva bort mitt golv i kök o hall, hoppas på att målarna kan klämma in mina väggar efteråt bara. Så dom inte ska komma med nåt påfundigt om att dom gör de efter semestern. Det kommer bli SÅ fint =)
Dessutom så kommer ett annat bolag än bostadsbolagets "knep-o-knåpare" och lägger om plattorna på baksidan, för det är semestertider. Å tacksam är jag, för då blir det Riktigt gjort ;)


### ### ###
Var ner och shoppade en svart kjol som jag spanat in i några veckor. Den påminner om min älskade militärgröna som jag givit bort till faster...lite för stor!
Nu fattas bara svarta 3/4 leggings o bikini...
Kanske finner de å då, efter en massa letande. Ska väl åka på "Lager 77" i Borlänge nån dag.


### ### ###
Hade hoppats på att nån skulle vilja ta en fika med mig när jag nu ändå är här...
Har iaf tagit med en burk pepparkakor och en jacka som hade tänkt lämna tillbaka till en vän, så vi får se om det kan finnas möjlighet till en fika där då!!!

### ### ###
Ja...Nä...Men om jag skulle göra nå annat nyttigt då!!!
Hasta L V...
=)

3 kommentarer:

TheCenobite sa...

Count me in på fikan... :D

Pepparkakorna kan vi ju dela på, helt egoistisk är jag ju inte..

Dom säger ju att man blir snäll av pepparkakor.. Fast jag undrar ifall detta inte är ett fenomen som det redan är för sent för... ;)

Men väl värt att testa om jag kan finna snällhetens goda vägar.. :P

marie sa...

Vore jätteskoj att ses! Jag är ledig torsdag o fredag. Ska på festivalen kl 15 på torsdag...innan dess kanske vi hinner ses?? Kram

**Maria** sa...

Marie: Torsdag passar jättebra. Var ska vi ses då? På nåt fik, hemma hos er, eller vad känner du för? Vi kan väl byta tfnnr via mejlen på facebook kanske. Kramkram =)