torsdag 7 april 2011

*FanFanFanFan*...

....FaansJävlaSkit!!!!! Sitter o bara låter tårarna rinna, orkar inte hålla emot mer, fattar att det ska UT!!! Lyssnar på All sentimental skit i musikväg just nu... Tänker och funderar!!! Är det värt det här...som jag mår! Vet inte, men fortsätter tills jag känner att det inte är "rätt"... Känner mig så jävla ENSAM, inga hundar hemma, ingen son hemma... Ingen Kärlek i mitt liv :/ Kanske är det frustrationen att missa lite av skolan för att jag är sjuk igen som spökar, eller är det kanske nåt annat!!! Saknade av HEMMA är stor just nu... Saknar träningen som bara den just nu, skit också!!!! :( Hoppas Du ringer ikväll, skulle va så kul. Det var så längesen vi pratade i tfn, säkert ett par år...Vi pratar iof på msn :) Men det skulle vara så härligt, höra hur du känner inför att bli mormor, du som också har en liten, även om han är 3 år nu =) Tänk om vi fick chansen att träffas i några dgr =D Jösses vad minnen det skulle pratas och såklart om vår Nutida situation...som är lite upp-o-ner för oss båda!!! I REALLY MISS U <3

Inga kommentarer: