torsdag 7 april 2011

*Arg och irriterad*...

...Ja, det är jag! Fick migrän igårkväll, tog medicinen och la mig på soffan...Fick feber! Halvsov till 4 imorse då jag gav upp o la mig i sängen ist. Vaknade 7.40...Mosig i huvet, alldeles varm och HELT igenkörd i näsan o halsen IGEN :( Ringde vårdcentralen, tog ju sista antibiotikan nu på morronen! Dom ringde iaf nyss upp. Jag ska fortsätta med kortisonspray fram till röntgen och avvakta med besök nån dag till...Dessutom var önskemålet att jag införskafar en örontermometer och gör en scan på mig själv, kolla varje morron o kväll och skriva upp det. Så dom lättare har nåt att gå på sen. Det är förmodligen som läkaren sa igår, en som ringde om datatomografin på huvet. Jag har väl, sen dom 2v i höstas när jag var sjuk och jobbade ändå med hög feber osv, fått nån elak virus som lever om som den vill. Framförallt eftersom jag har en del tunga stressmoment i min vardag, därav migränattackernas ökning också. Ordinationen var VILA mycket!!! Ja, de är ju enkelt... Jag vilar idag och tänker åka till skolan imorron, så de så! Det är min tanke iaf... Ha en fin dag :)

Inga kommentarer: