torsdag 14 januari 2010

Soppatorsk...

Ja, i en försenad situation...jobbigt vart det, men tur i oturen så kom grannen o hjälpte mig in i carporten igen.
Sen fick jag låna nästa grannes bil, gulliga ni :)

Allt löste sig till slut, som det brukar om man litar på att det kommer att göra det!

Nu väntar jag mest på att allt med mitt mobila bredband ska lösa sig också, nu har jag hållit på intensivt i 1v precis... =/
Men allt emellanåt när jag kommer in på nätet så gör jag några viktiga saker.
Måste kolla med A-Kassan hur det är om man får tim.vik, om man får stämpla upp. Det är visst olika hos olika fack o a-kassor!!!!

See ya

2 kommentarer:

mini sa...

Hoppas det löser sig med jobb, stämpling o allt.
Verkar vara s å mycket konstiga regler nu.....
Var rädd om dej!!! Kram

mini sa...

hur gick det med A-kassan? Dom har så konstiga o knäppa regler nu...
kram på dej!