tisdag 26 januari 2010

Nattlig rapport!

Kollar CSI, Cold Case...ja vi får se vad det blir sen!

Som vanligt svårt att sova...har en oro i kroppen, rastlöshet...=/

Började träna förra veckan, känns helt enkelt så jäkla skönt.
Men idag, så kände jag av handen...mer än vanligt!
Det började för 2v sen. Jag fick en propp i fingret/handen, som jag brukar få. Jag får dom överallt, små som stora. Men den här ville liksom inte ploppa upp som dom andra, den där blåaktiga tonen som brukar uppstå som nu uteblev. Men den känns innuti halva handen o 3 fingrar, ända upp i armen o in i armhålan...
Idag, när jag nästan tränat färdigt, så strålade det ifrån fingret o handen o rakt in i bröstet...3ggr! Jag vart verkligen skiträdd o det är inte speciellt ofta jag blir de...

Så i morron, ringer jag min läkare o ber om hjälp. Hellre en gång för mycket än en gång för lite...
Med tanke på släktbanden o hur det ser ut bakåt i ledet!

Sov gott hörrni :)
Nattinatt

1 kommentar:

mini sa...

Fy då, det där lät inte trevligt! Lova att du ringer i morgon!!
Var rädd om dej! Kram