torsdag 28 januari 2010

jajustja...

Jag ringde iaf till rådgivningen häromdagen och fick raskt en tid för kontroll,
inom en timme...... samma dag!!!
Det fungerar ibland :)

Dom såg väl lite allvarligt på de iom att kvinnors hjärtan fungerar lite annorlunda än männens vid hjärtproblem...eller, det är svårt ibland att se att det kommer därifrån!

Jag fick ta EKG o sen skickades jag till Hudiksvall. Där fick jag ta nytt EKG o alla möjliga prover som finns...
Tillslut kom dom fram till att jag pga min kraftiga viktnedgång och fibromyalgi, har drabbats av att smärtorna kraftigt ökat och att kroppens senor,blodbanor, muskler o allt inte hängt med i svängarna!!!
Jag har fått inflammation i handen o får medicin för de + att jag fick en akutremiss till Kir.läkaren som ska planera för ev några dagars inläggningOM det nu visar på näringsbrist, vilket kunde vara en av orsakerna till måendet...
Ja, det är inte bara en sak när det väl händer nå.
Men jag är otroligt glad att det inte är det dom först misstänkte, nåt med hjärtat!

Nu är det bara o gå vidare...
Med jobbsökandet, barnuppfostran och allt annat =)

Å hörrni,
de SNÖAR väldigt idag också ;)

2 kommentarer:

mini sa...

Vad bra attt du fick tid på en gång! Hoppas utredning fortsätter och att dom inte släpper dej.
Du är en riktig kämpe!!!!!! Hoppas verkligen du piggnar på dej snart!
Många kramar från mej

K sa...

Tur det inte var något farligt! För orolig blir jag i massor när sådana saker dyker upp! :S

Jätte goa kramar från mig!