tisdag 17 november 2009

Vikten...

...Ja, för mig går den neråt.
I fredags hade jag nått -32kg...så det är ca 12 kg kvar till målet, eller så stannar jag på en annan vikt som passar mig bättre =)

Överallt kan man läsa om vikten, i alla dagstidningar och överallt i media, så handlar det om vikten...och inte att förglömma: Utseendet!!!!
Men, dom som är mest påvaktande är ju alla dessa kändisar och stjärnor.
(här försökte jag lägga in en länk, men det går INTE *surar* )

Nu är det ju så att jag, efter alla turer med vikten och sjukdomar, gjorde en GBP-operation 20 maj i år.
INGENTING vart som jag trodde. Det beror mest på att alla människor reagerar så väldigt olika efteråt, men det finns en "mall" på vad som är mer eller mindre normalt iaf.
Jag läste, frågade runt bland redan opererade osv och gjorde mig en aning förberedd inför min stora förändring...som sagt: Jävlar vad annorlunda det blev!

Inga kommentarer: