torsdag 19 november 2009

GoMorron!

Sitter återigen nerkrypen i sängen med datorn, Voice-morron, tänt ljus, dagens stora latté o hundarna =)
*MYS*
*************************

Dagen idag,består av besök på skolan igen.

För att det faktiskt är kul!!!!

Jag har en liten idé som vi snart ska se om det går att genomföra, det känns iaf bra =)

Tvätta skulle jag ju göra idag också, men måste byta till en annan dag...

Ikväll ska vi ha vårt första lilla arbetsgruppsmöte på bostadsområdet där jag bor, vi får se hur det går. Det finns lite information att gå igenom...
*************************

Gårdagen var en himla bra dag, med flera inslag av nåt Bra, nån rättvisa i vårt rättssystem mm

Jag fick svar på en del frågor jag hade om ett pågående "problem".

Dessutom fick jag en del ekonomisk hjälp, värt Många stjärnor på himlen ska ni veta, jag är så väldigt tacksam...
*************************
Nu har tiden dragit iväg och kl är 17.00, jag sitter här o väntar på att klockan ska gå.
Vi har ätit middag och jag har till o med hunnit sova en stund på "The sofa" också =)
Junior är hos grannen o spelar TV-spel.
Jag var ju med i skolan idag. Syslöjd var dagens ämne...
Jamen Jisses!!!!!
Har ni varit med era barn i skolan nån gång och verkligen fått uppfattningen om att läraren Inte är bra för barnen?
Vi föräldrar har hört det ett tag nu och jag har som sagt varit med en del på dessa lektioner. Först i början var det för att min son har lätt att"spåra ur" o bara hålla på o fjanta runt, om ni förstår hur jag menar. Men nu är jag med för att jag inte förstår hur hon arbetar och för att jag ser hur andra barn inte heller mår bra där!!
Jag har fått förklara för vissa barn hur man kan göra osv och det fungerar verkligen, dom lyssnar och är det så att jag sett att nån verkligen behöver xtra hjälp så har ju jag kunnat bistå med det...Jag hade inge svårigheter att hjälpa 3 st samtidigt, men det kanske beror på att jag kan en hel del när det gäller den typen av ämne!
Jag lovade att jag skulle komma tillbaka nästa torsdag igen =)
Ungarna är för härliga och jag känner att jag ska vara med mycket mera i skolan, jag får passa på nu när det lider mot jul och det kommer att bli en massa pysslande.
SoLong =)

1 kommentar:

<3 K sa...

Smyger sådär och säger att jag älskar dig i ofantliga mängder..

Och läntar redan tokigt mycket efter att det ska bli nästa helg när jag får vara i din närhet åter igen!

Love U my <3