söndag 15 november 2009

Tvättstugedags...

...ja, det är ju sånt också...för oss Vanliga människor ;)

Mellanlandar hos grannen o dricker lite kaffe mellan allt ur o i plockande med allt tvätt, trevligt!

Jag har en annan fundering också, som gror ordentligt!!!
Jag gjorde en GBP-operation i maj i år, dom 2 första veckorna mådde jag som en prinsessa/stjärna...Så toppen var det längesen jag mådde iaf =)
Det som hände sen, var att jag en morgon, vaknade och känslan var som att allt liv runnit ur min kropp...jag hade absolut ingen som helst ork att ens ta mig till toaletten!!!

Efter det så har jag mått apa och varit på undersökningar och provtagningar, för att utesluta andra sjukdomar.
Läkarna säger att detta kan inträffa, alla patienter är så väldigt olika över lag.

Det gick så långt så att jag inte trodde att jag skulle kunna åka på näst sista kursen...känslan att jag kanske måste gå den helgen till våren gjorde att jag en vecka före,verkligen tvingade mig till matbordet. Jag åt småsmåsmå snuttar av enbart det jag visste att jag skulle klara av att äta utan att må dåligt. Det var en tung helg när jag åkte, för det gjorde jag. Men jag berättade för min handledare om läget, så det löste sig bara bra.

När vi kom hem efter den kursen, så visste jag att nästa och sista skulle vara om 4v. Då kämpade jag, så det gick helt okej när vi träffades sista gången.
Jag vart iaf Diplomerad Livscoach, inte illa =)

Jag har fortfarande jobbigt med maten, men jag kör på bara.
Det värsta i det yttre är ju att jag förlorat så vansinnigt med hår. Jag hade rejält med hår och rätt långt också...Nu är det kanske 1/4-del KVAR =((
Jag har inte slarvat med nån av medicinerna man ska äta, men har funderingar om jag ska ta ytterligare vitaminer ändå. Funderar på Järn och D-vitamin...Ja vi får se!!!

FY...jag mår dåligt av just det här...
Menmen Nu är det dags för tvättstugan igen :)

Ha de

1 kommentar:

<3 K sa...

Tänker massor på dig sötnosen, och oroar mig av och till. och lider med dig..! Men älskar dig nå så ofantligt mycket oxå!

Love U <3