tisdag 2 april 2013

Nu var det längesen igen...

Men det får vara så!
 
Jag har lust att skriva, men kommer mig inte för...
Glad att vi haft vackert väder i flera veckor, det gör att jag mår bra!
Trots detta har jag fått lov att börja äta medicin mot min PTSD - Posttraumatiskt Stressyndrom!
För jag mår skit rent ut sagt...Helt fantastiskt hur illa man får bli bemött av myndigheter!
 
Jag sitter med en överklagan till F-Kassan ang vårdbidraget för min son, dom bedömer helt absurt utan att ens förstå hans diagnosbild. Vad den gör med oss som familj och hur den verkligen påverkar oss!
Skickar läkarintyg till afa, kopierar papper, bokat tandläkartiden inför att jag ska få den nya tanden =)
 
Allt hänger ju ihop såklart med efterslängarna från misshandeln.
Jag har en bedövande känsla i kroppen, som sockerdricka, varmt och nästan försvinnande.
Som tandläkarbedövning!
 
Detta kommer att gå som det gör, jag berättar väl mera sen!
 
        *      *      *     *     *      *      *
Hur det än är, så är det sol och våren är verkligen på väg!
Jag har suttit på isen vid en Ö, ute vid Varpan i flera dagar.
Jag har till o med fått lite färg, vårfräsch!
  
 

Inga kommentarer: