tisdag 1 januari 2013

Nytt År med Nya Möjligheter!!!

Bäst o börja ta vara på varje dag!

Jag gör Mitt bästa för att Jag ska må så bra som det bara går...
Njuter av att bara Finnas till!

Många tankar finns det,
men dom behåller jag för mig själv...

Idag ska jag hinna en del...
Lite målning tror jag, och fortsätta på lilla ponchon kanske...
Inte att förglömma, lite Meditation - Inre stillhet, behövs verkligen :)

Skolarbetet ska jag ta tag i, nu när jag äntligen börjar kunna fokusera på läsandet lite mera och att armen verkligen fungerar igen!
Trist att göra arbetet själv, hade varit roligare att ha ett samarbete med nån i klassen...
MenMen nu ser det ju ut som det gör!
Jag är tacksam att jag fått extra tid på mi att göra fördjupningen så att jag inte missar examensbetyget iaf!

Ser ut som att solen är i antågande :)

Inga kommentarer: