söndag 20 december 2009

Söndag...

...o det snöar igen, i massor =)
Jag älskar snön, jag har lärt mig se tjusningen med den, även om den kan ställa till en del.
Det finns ju kläder så man slipper frysa iaf...

Det var ett tag sen jag skrev, igen,jag är nog lite"periodare". Jag tycker väl att jag har ett rätt ointressant liv för andra. Därför "skriver jag av mig" härinne lite då o då!!!

Med anledning av det jag senast skrev så kanske det uppkommit en liten öppning, vi får se!
Jag ska börja med att göra ett besök hos optikern på måndagmorron, så skönt att få "se" igen...

Här hinns inte med så mycket mer än juniors aktiviteter, men jag njuter av det. Han är snart så pass stor så jag inte kommer att vara välkommen i den här världen längre...Kanske!
Eller så tycker han att jag är en ok morsa att ha med sig =)
Jag gillar ju egentligen föreningslivet, det ger så mycket.

Det finns en annan förening som jag gett mycket av min tid tidigare, som jag kommer att uppta efter nyår...

Mer saker som blir min "verklighet" efter nyår är att jag inte längre kommer att vara sjukskriven, men det kommer att fungera det också. Även om det kommer att ta lite tid att få in en fot på Rätt ställe.

Jag tror på Framtiden, Kärleken o allt annat som är Positivt.
Det andra lämnar jag därhän...

Lev väl o ta hand om varandra.
Eller, ta hand om Dig själv om ingen annan gör de ;)
NJUT AV SNÖN...
snart är den borta!!!
;)

2 kommentarer:

K sa...

Min kärlek då... :)

Ditt liv är intressant ska du veta, varje dag tar ju dig på nya äventyr, nya upplevelser.. Även dom små upplevelserna har betydelse, precis som dom stora!

Och såhär nu dagarna innan jul vill jag ju att även du njuter av varenda dag, även om det innebär både hektiska dagar precis som små ljusglimtar med morgon kaffe! Alla dagar har sin mening..

Så jag lär ju smyga in en god jul hälsning med även om denna högtid både skapar negativa som possitiva stunder!

Du är en helt underbar person, och jag njuter varje dag av att du är denna kvinna som smög in i mitt liv.. Och tog mitt hjärta med storm! :)

Önskar dig och dina barn en helt fantasktiskt underbar jul!

Love U <3!

mini sa...

Kram till dej med du härliga Mia!!!!
Nya året som snart är här så MÅSTE vi ses!!
Kram