fredag 7 december 2012

Glad att det iaf snöar!!!!

Det gör att jag kan fokusera på annat emellanåt!

Dagarna kryper närmare, snart är det dax...
Läggs in på söndag kväll, med närings + sockerdropp, för att inte dippa under operationen.
Operationen blir kl 7.30 på måndag, 4 timmar i sovande land!

Jag har lite svårt att strukturera upp allt som är runtomkring dessa händelser, sånt som ska med in i alla anmälningar osv.

Blir lite full i skratt och vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Företagets försäkringsbolag ringde, dom har fått papper på mig, från arbetet, att jag är skadad. Men pappren dom anmält på, är samma som man har när man anmäler att det är nån boende som blivit skadad!!!
Så nu ska allt börja om igen, nya papper och samtal och ny anmälan...Det har ja bara gått några månader!!!

F-Kassan gällande tanden, som enligt neurologen, så har smällen inte enbart gjort så jag fick ta bort tanden, den har också orsakat en neurologisk skada i en bakre o två främre tänder... :S
Det ska beslutas om vilken åtgärd jag ska få: Titanskruvad tand eller brygga, som fram tills igår hängde på hur själva tandbenet ser ut. Om det kan ta emot en sån tand och resultatet blir bra, eller om det är en brygga som blir bäst. Men nu när dom säger att det har blivit neurologiska problem, så är nog en brygga uteslutet!
Men vi får se, det är ingen enkel sak det här!!!

Optikern ska skriva en remiss till ögonläkare, pga att det syns i undersökningen att jag fått en ögonskada!
Nya brillor gör så att jag åtminstone ser bättre :)

Operationen ska ju göra så att funktionen i armen kommer tillbaka så mycket som det går, känns positivt!

Allt hänger också på hur jag tar det hela, vissa dagar känns det förjävligt...
Men vad gör man, var i nuet bara, orkar inte mycket mer!

Mitt i allt så skolarbetet göras klart också!
Men det blir nog bra med det också...

Jahapp, fixa med lite saker idag då...
Färga håret ska jag också, med hjälp av en super GO granne :)
Tack M.Å!

Ha en fin dag,
själv drar jag iväg o köpa Descutansvampar,
obehagliga skrubbisar *huvva* :D

Kramizar <3>

Inga kommentarer: