söndag 12 februari 2012

Söndag!

Ledig imorron, känns superskönt!

Vårterminen har bara rullat på. Ena ämnet avlöser det andra, i torsdags var det avslut på Psykiatrin. Mycket intressant, synd att kursen var så kort. Men vår grupp gjorde en kanonavslutning :)
Ämnet före var Etik, det var också väldigt intressant!
På tisdag börjar vi Juridik kursen, även den intressant...

På "kärleksfronten" har det väl hänt lite, eller jag kan iaf medge att jag har en relation med någon och det känns både fint och bra =)

Jag har även tagit tag i lite av min "bakgrund", går på AcA-möten och ska börja med stegarbete (12-stegs...) Träffar även en psykolog för hjälp med allt som blivit efter min GBP-operation.

Längtar "hem" också, önskar att jag hade bra ekonomi så jag bara kunde åka...

Kram och ha en fin kväll
Men Ljus och Kärlek

Inga kommentarer: