tisdag 1 mars 2011

Mör är jag...

=)
...ja det kan man säga!
Blåaktiga ben har jag också fått efter gårdagens träning.

Jag kände att jag verkligen behövde komma igång med träningen, i nån form...
Så jag tog mitt pick o pack o drog till Thaiboxningslokalen.
Japp, Du hörde Rätt =D
Det var nytt, intressant, ont, svettigt, roligt, positivt!
Luktar gott...Linimentet flödar ;)
Längtar till onsdag och nästa gruppträning...

NU måste jag se till att få upp min säck igen, vet precis hur o var den ska sitta, hur jag ska sparka osv
Jag tänker iaf fortsätta!
<3

Idag är det en vacker vårvinterdag, -14 och SOL :)

Känner Kärleken till Livet flöda i kroppen =)
Inte en känsla av Överlevnad, som funnits så länge hos mig, som jag trodde hade "flyttat in" i min själ för gott...
Känslan är bara, Leva!
<3


Med Ljus och Kärlek,
Njut av dagen och gör den till Din...
:)

Inga kommentarer: