fredag 20 februari 2009

God Morgon!

Vaknade 2.30 inatt med värk i armarna. Värst var punkterna runt axlarna o armbågarna, händerna kändes mer svullen o stickigt avdomnande... *blää*

Somnade om efter att ha konstaterat att det var det enda jag kunde göra mot smärtan.

Så ringde då kl 6.45, upp o hoppa bara. Junior var vaken för en gångsskull :) Annars brukar jag komma in med hundarna och väcka honom.

Han fixade till sig o käkade frukost medan jag gick ut med hundarna, samma morronrutin som oftast. Lugnt o stilla, så skönt, avskyr när man hamnar i morgongräl.

Nu sitter jag här o försöker plutta ihop hur dagen ska bli.

Hundarna ska ju både iväg o trimmas, fixas och sen badas.

Det är utställningar i helgen. Först på lördag är det Hälsinglands vackraste valp och sen på söndag är det en inoff.utställning. Kul och testa på. Men hon är ju så riktigt pyttig hon som ska ställas ut, så vi får väl se hur de går!
Mitt i allt så ska jag o junior på soc. idag. Vi ska skriva papper om att jag ska ha ensam vårdnad om sonen och då ska dom ha samtal med honom idag, mest för att han fyller 12 och han har rätt att vara med o säga vad han själv tycker. Pappan följer inte, vill inte, han är den som vill ha det såhär. Lättast liksom....Svårförklarat, men det har varit en hel del bråkande o tjafsande och det har gjort att sonen mått himla dåligt.

Dessutom har jag råkat klämma in en tvättid under dagen också...

Vad säjer man, trist o va sysslolös!

Inga kommentarer: